A Prime Horizons kapcsolat

Lépj kapcsolatba velünk!

Kérdéseid vannak? 

Akár általános információra van szükséged, akár konkrét szolgáltatásaink iránt érdeklődsz, fordulj hozzánk bizalommal. Célunk, hogy minden kérdésedre pontos választ adjunk, és megoldást találjunk a problémáidra.


Miért fontos számunkra a kapcsolat?

A folyamatos és gördülékeny kommunikáció alapvető része a sikeres együttműködésnek. Számunkra fontos, hogy az ügyfeleink elégedettek legyenek, és bármikor elérjenek minket, amikor szükségük van ránk. Legyen szó kérdésről, visszajelzésről vagy akár problémáról, minden megkeresést prioritásként kezelünk.



Kapcsolati űrlap

Ha gyorsan és kényelmesen szeretnél üzenetet küldeni, töltsd ki az alábbi kapcsolati űrlapot. Add meg a neved, e-mail címed és üzeneted, majd kattints a küldés gombra. A Prime Horizons csapata rövid időn belül válaszol!



Kapcsolat

 Lépj velünk kapcsolatba könnyedén

Örülünk, hogy érdeklődsz a Prime Horizons iránt, és szívesen segítünk bármilyen kérdés vagy észrevétel esetén. Célunk, hogy ügyfeleinkkel hatékonyan és gyorsan kommunikáljunk. Használd az alábbi elérhetőségeinket, hogy kapcsolatba lépj velünk, és biztos lehetsz benne, hogy rövid időn belül válaszolunk.


primehorizons2024@gmail.com


+36202954603


Térkép


GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)


1. Milyen módon tudok kapcsolatba lépni veletek?


Kapcsolatfelvételre az alábbi lehetőségeket biztosítjuk:
Küldhet e-mailt a primehorizons2024@gmail.com címre.
Használhatja a weboldalunkon található kapcsolatfelvételi űrlapot.Minden megkeresésre a lehető leghamarabb válaszolunk, általában 24 órán belül.

2. Hogyan működik a kapcsolatfelvételi űrlap?


Az űrlap egyszerűen használható. Kérjük, adja meg:
Nevét, hogy tudjuk, hogyan szólítsuk.
Az e-mail címét, hogy válaszolni tudjunk.
Röviden írja le kérdését vagy problémáját.Miután elküldte az űrlapot, egy automatikus visszaigazoló e-mailt kap, és kollégáink rövid időn belül felveszik Önnel a kapcsolatot.

3. Mennyi idő alatt kapok választ a kérdésemre?


Általában minden üzenetre 24 órán belül válaszolunk, de ez a válaszidő függhet a beérkező üzenetek számától. Hétvégén és ünnepnapokon a válaszadás kicsit hosszabb időt vehet igénybe.

4. Hogyan kezelitek a személyes adataimat?


Adatkezelési szabályzatunk szerint minden személyes adatot bizalmasan kezelünk. Az Ön adatai kizárólag a megkeresés feldolgozására, illetve kapcsolattartásra használhatók fel, és harmadik fél részére nem adjuk tovább. Bármikor kérheti adatai törlését.

5. Milyen típusú kérdésekben tudtok segíteni?


Az alábbi témákban biztosítunk segítséget:
Foglalási problémák és kérdések.
Technikai segítségnyújtás affiliate linkekkel kapcsolatban.
Általános információk az oldalunkon elérhető szolgáltatásokról.Ha nem talál választ a kérdésére, írjon nekünk, és mi örömmel segítünk!

6. Hogyan léphetek kapcsolatba, ha sürgős problémám van?


Jelenleg csak e-mailen keresztül tudunk kommunikálni, ezért kérjük, az e-mail tárgyában jelezze, ha sürgős az ügy. Például: Sürgős: Foglalási probléma. Ezt a jelzést figyelembe véve előre soroljuk az üzenetét.

7. Van telefonos ügyfélszolgálat?


Jelenleg ügyfélszolgálatunk kizárólag e-mailen keresztül érhető el. Dolgozunk azon, hogy a jövőben telefonos támogatást is biztosíthassunk.


Vissza a Kezdőlapra                                                                                       Affiliate Disclosure & Adatkezelési Tájékoztató

© 2024 Prime Horizons. Minden jog fenntartva. A weboldalon található tartalmak másolása vagy felhasználása kizárólag előzetes írásos engedéllyel lehetséges.
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el